תמיר נחמנוביץ’ (יניב)

22.6.1968 – 14.7.2017 

תמיר נולד בשמיר ב-1968, כבנם הבכור של חנן ורעיה. מיד עם לידתו אובחן מצבו הרפואי הקשה, וכבר כתינוק הוא הועבר לטיפול ב”בית אורי” בעפולה.

השנים חלפו מאז, ומעט מתושבי שמיר היום יודעים על קיומו של תמיר – בן נוסף לחנן ורעיה, אח לאוהד, דלית ומור. גם אנחנו, כקהילה, המשכנו את חיינו קדימה, אבל ידענו שהמחשבה על תמיר מלווה את המשפחה תמיד, כמו גם הדאגה לשלומו והתקווה שהוא אינו סובל.

תמיר הועבר בילדותו לטיפול ב”בית אורי”, ואלמלא הוא לא היינו יודעים כלל שהמוסד הנפלא והמיוחד הזה קיים. מי שגורלם הטוב מרחיק אותם מהצער והכאב של טיפול בבן משפחה חולה, עשויים שלא לשמוע מעולם על המוסדות הסיעודיים הללו, המסתתרים בצניעות במקומות שונים בארץ.

“בית אורי” המופלא, עם הצוות האמיץ והמסור ועם אנשי הרפואה והסיעוד התומכים, עושה כבר עשרות שנים מאמץ בלתי מתפשר לשמור על כבודם ושלומם של אלה שנגזר עליהם לחיות לצד הדרך הראשית שלנו. ב”בית אורי” נתנו לתמיר, ולעוד עשרות רבות של חולים ונזקקים, חיים של ביטחון, חום וכבוד. אילו למדנו כולנו מכם, עובדי הבית היקרים, לכבד ולאהוב כך כל אדם באשר הוא אדם – היה עולמנו שלנו טוב ואנושי הרבה יותר משהוא היום.

לכולכם – נתונות תודה עמוקה והערכה אין סופית על מה שאתם ומה שהייתם בעבור תמיר.

בהוקרה רבה,

חברי קיבוץ שמיר

התחברות אל האתר
דילוג לתוכן